Larwa chrząszcza, cud narodzin i smutne wieści 😞 Co słychać u ?#27

Hejka!
Dzisiaj dużo aktualizacji! Zobaczymy minn małe bombelki Dolichothele exilis, modliszki Gongylus, larwę herculesa, a także wiele innych 🤩



Zostaw follow na moim Instagramie i bądź na bieżąco z moimi zwierzętami🕷🐍🦖

ptaszniki.z...




Wpadnij do mnie na sklep!
www.ptasznikizajaca.com/





Jeśli film Ci się spodobał - koniecznie zostaw łapkę w górę!

Komentarze

  • Aqua Bank
    Aqua BankDzień temu

    5:40 XDD

  • Sweety Luna
    Sweety Luna3 dni temu

    Oj a te maluchy przypadkiem roztoczy nie mają?

  • Sweety Luna

    Sweety Luna

    3 dni temu

    Nie znam sie wiec nie jestem pewna

  • Tymczasowy16 Kochambabciemocno
    Tymczasowy16 Kochambabciemocno10 dni temu

    Jak potrzebujesz to mam parę takich larw ;)

  • Muzyka to moja Pasja
    Muzyka to moja Pasja13 dni temu

    Hej tak wogule to umnie na podwórku na kompoście było parę larw ale były dwa razy większe niż ta twoja to tak tylko chciałam powiedzieć piszę ten komentarz wieczorem dlatego dla wszystkich ktuzi oglądają to wieczorem to dobranoc i serdecznie pozdrawiam Kubę zająca papa😁

  • SealedBook 1742
    SealedBook 174214 dni temu

    no teraz to się wykazałeś wstępem haha, to zapalenie światła wow

  • beataemilia przybylak
    beataemilia przybylak16 dni temu

    06:42 modliszka tańczy tańczy tańczy

  • Lipton PL
    Lipton PL17 dni temu

    Co u Avicularii?

  • Maja
    Maja17 dni temu

    Co robisz z martwymi pająkami?

  • Suru the bat for frends Suruwa yes I am furry
    Suru the bat for frends Suruwa yes I am furry17 dni temu

    Zajefajny wstęp

  • Jakubek227
    Jakubek22717 dni temu

    polecasz na początek modliszke Sphodromantis?

  • Kaitumeru
    Kaitumeru18 dni temu

    Mega kanał

  • Patryk Stanisławek
    Patryk Stanisławek19 dni temu

    Drogi Zającu a jak się mają Twoje skorpiony??? Dawno ich nie było może jakaś aktualizacja?😁

  • Celaena
    Celaena19 dni temu

    Czekałam na tego robaczka. 😄

  • wertfromdgr
    wertfromdgr19 dni temu

    Peugeot 206 1.1 Benzyna rocznik 2001, Najtańsze OC za 470zł co daje mi zaoszczędzone 87zł

  • Dawid Pilewski
    Dawid Pilewski20 dni temu

    Dla twojego pająka Kuba (*)

  • Elżbieta Mizera
    Elżbieta Mizera20 dni temu

    Fajne robisz filmiki i brawo za zaangażowanie. Pomogles mi pozbyc sie leku przed pajakami moim dzieciom. Naszczescie ich nie łapią ale juz nie krzyczą. Dobra robota tak trzymaj.

  • Vayron
    Vayron23 dni temu

    Te Modliszki wyglądają dosłownie jak jakiś Pokemon 😅 I ten charaktetsyczny sposób poruszania się

  • Gostek 303
    Gostek 30323 dni temu

    7:22 przyszła pora na potwora

  • szpadel leon
    szpadel leon23 dni temu

    Oho ktoś chyba planuje zrobienie sklepu, nir mogę sie doczekać jeżeli to są twoje plany że tak samiczki wykupujesz

  • duzy_papu
    duzy_papu23 dni temu

    Smutno że pająk umże ale 11:13 o to jest co wystaje z karapaxa

  • Krzysztof Żbikowski
    Krzysztof Żbikowski25 dni temu

    [*]

  • Sasha Britley
    Sasha Britley25 dni temu

    W końcu mogę napisać ten komentarz. Kocham sposób w jaki ukazujesz pająki skolopendry i inne straszne stworzonka, na które w realnym świecie strasznie bałabym się spojrzeć. Mam nadzieję że niedługo wrzucisz kolejny Filmik z Carlosem. Chciałabym mieć TEJU ale nie dałabym rady z moją psychiką karmić go żywymi świerszczami i robaczkami. Może kiedyś się uda ale na razie mam króliczka który i tak mimo że jest bardzo punktualnym budzikiem, to na dodatek jest niewyobrażalnie słodką dupką :)

  • my dwie
    my dwie25 dni temu

    Chce wysłać paczkę ale nie wiem gdzie znaleźć twuj adres

  • sardynka pro
    sardynka pro25 dni temu

    (*) napuchnięta świeczka 😵

  • Adam Karpiński
    Adam Karpiński25 dni temu

    dzień dobry czy znacie jakąś fajną jaszczurke dla poczatkujących co żyje do 5 lat? bardzo bym prosił

  • birdspidersCH
    birdspidersCH25 dni temu

    awesome shots! sadly my polish is not so good 😢🤣

  • Leniwa Buła
    Leniwa Buła26 dni temu

    Nie wiem, czy przeczytasz ten komentarz, ale zawsze warto spróbować. Zastanawiam się nad zaproszeniem do zbiornika 50X25x30 jakiegoś niekłopotliwego mieszkańca. Zbiornik ów to stare akwarium, aktualnie użytkowane przez rośliny wilgociolubne, temperatura wewnątrz wynosi około 19-20 stopni, w upały trochę więcej. Podpowiedz proszę, czy znajdzie się stworzenie, które przeżyje w takich warunkach, a przy tym nie śmierdzi, nie zeżre mi roślin i nie będzie hałasować nocami? Pająki raczej odpadają.

  • wyłupek kgghg
    wyłupek kgghg26 dni temu

    Zając a solfuga żyje

  • malgorzata golebiowska
    malgorzata golebiowska26 dni temu

    Włochate żelki :O *poprostu oglądanie*

  • Beata Michalska
    Beata Michalska26 dni temu

    😭😭😭😭😭😭😰😨

  • maks
    maks26 dni temu

    Kiedy ślimaki kończą sen zimowy ? Plis odpowiedz

  • Alan Ratuszny
    Alan Ratuszny26 dni temu

    Kiedy zrobisz odcinek z kopulacją ? Bo ciekawe są . Pozdrawiam

  • Czerwienit Games
    Czerwienit Games26 dni temu

    Twoje filmy są najlepsze! pozdro

  • Blanka Wojtyś
    Blanka Wojtyś26 dni temu

    Larwa Schimutzu

  • Orzełmc
    Orzełmc26 dni temu

    Siema jak tam u Hederodona ?

  • KociaQ
    KociaQ26 dni temu

    Nie stawiaj tych modliszek tak blisko. One żywią się same sobą. Więc chyba jest opcja ze sie na siebie rzucą

  • Marta Czarnowska
    Marta Czarnowska26 dni temu

    To nowe intro jest prze kozackie 👌

  • Kasia Sss
    Kasia Sss26 dni temu

    Hej zając, tak nawiazując do filmu, czemu nie masz żadnej tarantuli? 🤔

  • XN_Erski
    XN_Erski26 dni temu

    moim zdaniem te hightlitsy z tego co będzie są niepotrzebne psuje troche ten ,, Zającowy klimat" to tylko moje zdanie po prostu wolę niewiedzieć co mnie czeka podczas seansu pozdrawiam

  • Radosław Walaszczyk
    Radosław Walaszczyk27 dni temu

    Kuba napisałem ci maila, odpiszesz mi ? Piszę z konta taty😀

  • Arbuzia lps TV
    Arbuzia lps TV27 dni temu

    Kc zając !!!

  • Natalka Piotrowska
    Natalka Piotrowska27 dni temu

    🕷🕸🕷🦗🐜🐌🦋🐚🐛🐝🐞

  • Natan tutorial
    Natan tutorial27 dni temu

    [*]

  • yoga.piesek
    yoga.piesek27 dni temu

    Nie no zajac,wstep genialny😊(*) dla samiczki🥺💖

  • Anon Anonowicz
    Anon Anonowicz27 dni temu

    Ludzie którzy zostawili łapki w dół zostawili je przypadkiem, nie widzę innej możliwości

  • gniazdo z sieci
    gniazdo z sieci27 dni temu

    [*]😪😭😞

  • Karolina Habowska
    Karolina Habowska27 dni temu

    Biedny pajączek😓😥

  • •Blue Star•
    •Blue Star•27 dni temu

    Gratulacje dla ciebie Zając za uratowanie młodych oraz znicz dla Ceratogyrus Darlingi [*]

  • FryderykNaruto
    FryderykNaruto27 dni temu

    fajny początek

  • esssa byczq
    esssa byczq27 dni temu

    Ptasznik mam jedno pytanie czy znasz się na axolotlach jak tak to jakiego wybrać na start

  • Amanda Hudzik
    Amanda Hudzik27 dni temu

    Odcinek mega, a kiedy będą dostępne puzzle na sklepie?

  • Bartosz Zieliński
    Bartosz Zieliński27 dni temu

    [*]

  • WΣLΣS
    WΣLΣS27 dni temu

    Linothele to nie są pająki właściwe

  • Ignacy Nieciecki
    Ignacy Nieciecki27 dni temu

    Fajowy film !!!!

  • Paweł
    Paweł27 dni temu

    Kiedy mrówki

  • Michaśśś OWO
    Michaśśś OWO27 dni temu

    zapalmy znicz dla kochanego jednorożca [*]

  • marcin masternak
    marcin masternak27 dni temu

    A tak wogule kiedy będzie koleiny odc z jaszczurkami

  • marcin masternak
    marcin masternak27 dni temu

    Hej zając bardzo fajny odcinek do siniadania a mam 8 lat

  • Maciek Bialas
    Maciek Bialas27 dni temu

    Co do tych punktów na ciele Herkulesa to jest typowe dla tych larw każda będzie takie miała

  • Marcel Stachowiak
    Marcel Stachowiak27 dni temu

    Matka natura to jednak suka

  • Marcin Puchalski
    Marcin Puchalski27 dni temu

    F

  • belmondo 122
    belmondo 12227 dni temu

    [*]12:50

  • Mateusz Bednarski
    Mateusz Bednarski27 dni temu

    Z jednym z moich murinusów mam tak samo jak Ty, po 2 latach w 1 noc całe terrarium opajęczynowała.

  • Wiktoria Rogalska
    Wiktoria Rogalska27 dni temu

    ZAJĄC ZROBIŁEŚ MI WIELKĄ PASJE DO PAJĄKUW I GADUW JAK KIEDYŚ NIE LUBIŁAM TYCH STWORZEŃ TO TERAZ JE KOCHAM I NAWET KUPIE 20 MAJA MAŁĄ AGAME POZDRAWIAM!

  • Ygritte
    Ygritte27 dni temu

    Lubię się najarac i to oglądać pozdro

  • Maria Koślik
    Maria Koślik27 dni temu

    Moja brahypelma hamori nie pajczynuje mam ja 4 lata i nie widzlam ejscze pajenczyny ma ktos jakis rady zeby jakos ja zachecic?

  • NacziYT
    NacziYT28 dni temu

    [*]

  • Nati Pati
    Nati Pati28 dni temu

    Ktos tutaj pisał, ze jego kolega miał podobnie ze swoim ptasznikiem, zrobił mu sekcje i okazało sie ze pająk miał problemy z wydalaniem. Moze dlatego była tak napompowana

  • Lenorczyk.
    Lenorczyk.28 dni temu

    Strasznie mi się podobały te początkowe przejścia😍

  • Szymon Simka
    Szymon Simka28 dni temu

    Bardzo fajny odc. Szkoda mi takiego pajączka

  • Cichy
    Cichy28 dni temu

    To ja bym prosił więcej odcinków o mrówkach, oglądanie mrówek u Ciebie na kanale jakoś mnie mega odstresowuje, smacznej kawusi

  • Tobiasz Świtała
    Tobiasz Świtała28 dni temu

    Spoiler na początku niczym w wiadomościach 😂

  • Amelia Amelia
    Amelia Amelia28 dni temu

    Ja osobiście mam fobie przed pająkami wiec oglądając to drapałam się i darłam xdd

  • The Vinci lps tv
    The Vinci lps tv28 dni temu

    Nie dawno zaczęłam Cię oglądać no i powiem Ci że po pierwszym dniu już chciałam mieć jaszczurkę więc szacun. A i jeszcze mam pytanie czy kupisz patyczaka? Bo jestem bardzo ciekawa jak będzie wyglądała opieka nim bo sama się zastanawiam nad kupnem

  • P🐴trycj🍀
    P🐴trycj🍀28 dni temu

    TARANTULE?!?!?!?! Gdzie ty mieszkasz?! W polsce są tarantule? O.O Zając odpowiedz plis😢

  • Lukasz Pach

    Lukasz Pach

    28 dni temu

    mozna spotkac tarantule ukrainska

  • Krzysztof Skorupowski
    Krzysztof Skorupowski28 dni temu

    Jak to nie będzie dużego projektu na PLtoolss? Jak to tak ?!

  • rybka
    rybka28 dni temu

    Rób więcej takich wstępów

  • Phellipe F
    Phellipe F28 dni temu

    Na tym mikroskopowym obiektywie, nie masz jakiegoś syfku na obiektywie? :)

  • GameStudio47
    GameStudio4728 dni temu

    Szkoda pajączka[*] Sam wiem jakie to uczucie jak mi muj umarł.

  • Wojtas Wojtek
    Wojtas Wojtek28 dni temu

    Kiedy Carlos??? Pozdro😜👍

  • Blazej Kocieba
    Blazej Kocieba28 dni temu

    [*]

  • Bartek
    Bartek28 dni temu

    Co u kątnika?

  • jona szeq
    jona szeq28 dni temu

    super wstęp do filmu zając!

  • FAN Ativa
    FAN Ativa28 dni temu

    przemyj może obiektyw czy co tam jest przed makro

  • Filip Foksinski
    Filip Foksinski28 dni temu

    Kiedy Carlos ?

  • krowex
    krowex28 dni temu

    Kurde Pod filmem pokazała mi się reklama nożyc i sekatorów firmy "Alpina" i teraz kurde nie wiem

  • Michal Korcz
    Michal Korcz28 dni temu

    Ej mam pytanie do ciebie w sprawie gekonów lamparcich. Mam już jednego samca i będe chciał kupić dla niego samice w internecie pisało że potrzeba 2 samice a jak oglądnołem odcinek Marcysi Ryskali to ty tam byłeś i marcysia muwiła że ty jej muwiłeś że trzeba 4 samice. To doradzisz ile bo ja już niewiem.

  • Larry SpidersSnakes
    Larry SpidersSnakes28 dni temu

    A powiedz no mi kolego gdzie ty kupiłeś tą larwę Herculesa ? bo też bym sobie kupił

  • Iwo Rembowski
    Iwo Rembowski28 dni temu

    Ja widzę tam moją mamę z arachnofobią

  • Wiktor Czenszak
    Wiktor Czenszak28 dni temu

    🤣🙈

  • Alan.i
    Alan.i28 dni temu

    [*]

  • Tomek Oro
    Tomek Oro28 dni temu

    Kuba kiedy możemy spodziewać się odcinka na drugim kanale z giełdy krakowskiej?

  • Sylwia Alujcieto
    Sylwia Alujcieto28 dni temu

    A może jakaś sekcja zmarłej samiczki? [*]

  • MEKAI
    MEKAI28 dni temu

    [*] Dla ślicznego nosorożca 😢

  • Witt
    Witt28 dni temu

    Zając nie rób wstępów/spojlerów bo ciekawiej było bez nich 🖒🍻🕸🐇🕷🐜

  • Blazej Kocieba
    Blazej Kocieba28 dni temu

    Zawalczysz na feme mma?

  • сутяуи Ψ
    сутяуи Ψ28 dni temu

    Współczuję samcowi który będzie musiał kiedyś zmierzyć się z tą bestią . ( Chodzi o murinusa )

  • Fabian Cieśla
    Fabian Cieśla28 dni temu

    Hej zając bardzo fajny film szkoda twojej samiczki ale nowa powinna być tak samo fajna chciałem ci dać radę odnośnie larw rogatyńców ja też takie miałem i ja im dawałem wiurki traciny bo je trzymałem w słoiku i one drążąc tunele zjadały sobie te trociny powodzenia

  • Katyuscha Gaming
    Katyuscha Gaming28 dni temu

    W końcu kurna ile można czekać na tą larwe:DDDDDDDDDD

  • Virgee Orele
    Virgee Orele28 dni temu

    Tylko Linothele to nie sa pajaki wlasciwe xdddd

Kolejny